≡ Menu
Sympatiske virksomheder har bedre kontakt med kunderne, som gør at kunderne elsker at handle hos jer
Sympatiske virksomheder har bedre kontakt med kunderne, som gør at kunderne elsker at handle hos jer
Sympatiske virksomheder har bedre kontakt med kunderne, som gør at kunderne elsker at handle hos jer
Sympatiske virksomheder har bedre kontakt med kunderne, som gør at kunderne elsker at handle hos jer

Den sympatiske virksomhed

Kunder skal betjenes med glæde

Den sympatiske virksomhed er et uddannelsesforløb, som sætter fokus på kundens total oplevelse, når de handler hos dig og din virksomhed. Vi finder jeres vej til kundernes hjerter, så kunderne mærker, at de bliver betjent med glæde og ægthed.

Den sympatiske virksomhed hjælper jer til at få kunder, der ikke blot er “tilfredse kunder”, men kunder der elsker at handle hos jer.

Sympatiske virksomheder har bedre kontakt til kunderne

Forløbet tager udgangspunkt i jeres kundebetjening og tilfører social intelligens. Det skaber den sympatiske virksomhed, der har en sjovere, tættere, etisk og mere meningsfyldt kontakt med kunderne. Denne kontakt – vil på sigt også skabe bedre resultater for jeres virksomhed. Fordi kunderne kommer igen og igen og igen og igen.

Et gladere og mere positivt personale

I den sympatiske virksomhed bliver det lettere at tiltrække og fastholde ikke bare de gode kunder, men også de gode medarbejdere.
Uddannelsesforløbet giver et loyalt og mere positivt personale, der opfatter kunderne som gæster eller “venner af huset” – i stedet for blot “kunder”, der lægger nogle penge.

På denne måde kan din virksomhed udnytte en masse tidsmæssige- og økonomiske ressourcer, som ellers ville være brugt til oplæring og indkøring af nyt personale.

På forløbet får I:

  • Tilført social- og følelsesmæssig intelligens, der har stor værdi for både kunder og medarbejdere
  • Kompetencer og værktøjer til at yde optimal kundeservice
  • Grobund for gladere kunder, der udvikler sig til gode ambassadører for virksomheden
  • Muligheden for en sjovere hverdag med mere glæde, motivation og energi for både kolleger og kunder
  • Skabt mulighed for bedre indtjening

Varighed af forløbet

Uddannelsesforløbet består af en forundersøgelse foretaget sammen med Hologrator og fire moduler, hver af 2 dages varighed. Forløbet skræddersyes altid til jeres virksomhed.